Az RTL Klub a múlt héten sajtótájékoztatókkal, reklámkampánnyal és személyes megkeresésekkel próbálta átmenetileg megbillent renoméját helyreállítani, pedig műsoraik is elegendőek voltak erre.
A nézettségi listákon ugyanis abszolút első lett a Barátok közt, sem a 18-49 évesek között, sem a konkurens TV2 fő célcsoportjában, a 18-59 éves nők között nem talált legyőzőre. Különösen erős eredménynek mondható, hogy az éppen tévézők 47,8 százaléka figyelte a március 6-i epizódot.
Ebben az időben a TV2 új kvízműsora, a sok értelmiségi fanyalgást kiváltó Egy a 100 ellen című játéka ment a másik nagy adón. Ezt a játékot a TV2 fő célcsoportjának számító 18-49 éves nők közül is csak 30 százalék nézte. A falkaszórakozás kedvelőinek némi vigaszt nyújthat, hogy a műsor a múlt heti 18. helyről fölkapaszkodott a 14. helyre.
Vágó István higgadt humora egyre kevesebb nézőt köt le. A múlt héten azon búsongtunk, hogy a Legyen ön is milliomos!, a korábbi csúcstartó már nem került be a legnézettebb 10 közé. A művelt közönség szórakozását is biztosító kvíz ezen a héten az RTL fő célcsoportjában csak a 19. lett.
A TV2 úgy tűnik, hogy kisebb nézettsége ellenére továbbra is jó pénzügyi eredményeket produkál. A tavaszi szezon sorozatnagyágyúja, a Hősök azonban elég nagyot zuhant: a múlt heti első helyről a huszadikra esett. A nagy költségvetésű Sztárok a jégen ebben a célcsoportban a 24., a TV2-s fő célcsoportban a 11. lett.
A nagy külföldi sorozatokkal az RTL is mellé tud fogni: a Dr. Csont a 29. helyen debütált (igaz, késő este), épp csak Szulák Andreát előzte meg.
Mitől lett ilyen drága a Budapest Airport, amit bármi áron meg akar venni a kormány?
Majdnem az egész évre tervezett hiányt összehozta a költségvetés mindössze három hónap alatt, a Budapest Airport Zrt. megvásárlásától azonban nem tágít a kormány. Miért?