Üzleti tippek

Tovább terjeszkedik az econet

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. az Est Média Csoport megszerzése után újabb médiaakvizíciót hajtott végre. A cég az Est Csoporthoz tartozó O-Zone-nal együtt a beltéri hirdetési piac egyik főszereplőjévé válik.

Az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70 százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100 százalékos leányvállalata, megvásárolta a holland tulajdonosi hátterű Boomerang Reklám Kft. 100 százalékos üzletrészét. A vételár 806 ezer euró volt, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.

Az indoorspecialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Az ingyenes képeslapjaival hamar ismertté váló cég a magyarországi beltéri reklámpiac 20 százalék feletti részesedéssel bíró szereplője. A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozik az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft.

A Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik