Új pozíciójában Jánosi Péter a Sanoma Budapest magazinportfoliójának hirdetési árbevételeinek maximalizálásáért, a cég hirdetési piaci pozíciójának továbberősítéséért és az értékesítői munka szakmai irányításáért lesz felelős.
Jánosi 2005 decemberében csatlakozott a Sanoma Budapesthez értékesítési termékmenedzserként, amely pozíciójában a Story magazin és annak különszámai, a Best magazin, a Színes RTV, az RTV Műsormagazin, a VIP, a Barátok Közt Magazin, valamint a Füles rejtvényújság hirdetési árbevételének alakulásáért felelt. Jánosi Péter kinevezéséhez hozzájárult koncepciózus gondolkodása, eddigi teljesítménye, széles kapcsolatrendszere.
János Péter a közgazdasági diplomájának megszerzése után a Hungexpo Reklámügynökségnél dolgozott, majd az RMB Hungary Multimédia Kft.-nél termékmenedzseri, azt követően pedig a non-tv értékesítési vezetői pozíciót töltötte be. Ezután csatlakozott a Sanomához.
Jászberényi Sándor: Az utolsó zsidó Kairóban
„Ma hárman élünk Kairóban. (...) Utánunk senki sem marad” – mondja Magda Haroun, az egyiptomi főváros legfiatalabb, hetvenkét esztendős zsidója. A nő édesapja az egyiptomi kommunista párt alapítója volt, ült börtönben, ő maga évtizedet dolgozott azon, hogy megőrizzék a zsidó hagyományokat az afrikai országban.