Üzleti tippek

Megszűnik a Pesti Est két testvérlapja

Hosszú ideje nem elérhető a piacon az Est Média-csoport két kiadványa: a Junior és az EstNeked. A Marketing&Média információi szerint mindkét lap megszűnt, de az is elképzelhető, hogy csak átmenetileg állt le kiadásukkal az Est Média.

Ügynökségi forrásból úgy értesültünk, hogy az EstNeked tavaly május óta mindössze három alkalommal jelent meg, majd azt követően egyáltalán nem. A 110 ezer példányban nyomtatott Juniorral kapcsolatban pedig úgy tudni, hogy ugyancsak több hónappal ezelőtt adták ki utoljára. Az elsősorban általános iskolákban terjesztett magazin célcsoportja a felső tagozatos tanulók. Mindkét termék korábban kéthetente jelent meg.

Az Est Média lapunk megkeresésre nem kívánta kommentálni a történteket. Hernády Zita, a cég marketing- és PR-menedzsere mindössze azt közölte, hogy a tavaly bevezetett és utoljára 2006 szeptemberében megjelent EstNeked című kiadványt megszűntetik, az évek óta rendszeresen megjelenő, utoljára tavaly novemberben kiadott Juniort pedig újrapozicionálják. Ez a folyamat jelenleg is tart.

Az Est Médiánál az utóbbi időben több jelentős változás is történt. A céget számos munkatárs hagyta el tavaly. Ennek következtében 2006 második félévétől új menedzsment irányítja a vállalkozást.

Nemrég pedig hivatalosan is bejelentették, hogy a jövőben szorosan együttműködnek majd a Sziget-fesztivált szervező Sziget Kft.-vel. A tevékenység összehangolásán túlmenően a partnerek célul tűzték ki közös portfóliójuk fejlesztését. Az első ütemben közösen félmilliárd forintot fektetnek az együttműködés fejlesztésébe. A váltás mögött vélhetően az Est-csoport továbblépési kényszere áll. A cégnek ugyanis nem feltétlenül tettek jót a tevékenységi kör kitágítására tett próbálkozások, és bár az eredeti profiljukat jelentő programmagazinok bírják a versenyt, az Exit és a Flyerz tőkeerős konkurenciát jelent.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik