Üzleti tippek

A Dove a Caféval kampányol

2007 januárjától a Café Csoport segíti a Dove magyarországi képviseletének kommunikációs tevékenységét.

A megbízás a cég teljes 2007-es márkaaktivációját, a Dove legnagyobb nemzetközi szépségápolási kutatásának teljes körű kommunikációját, valamint a Kampány a valódi szépségért kommunikációs támogatását foglalja magában.

A Dove alapvetően kreatív tervek készítését és megvalósítását várja az ügynökségtől, valamint médiakapcsolati munkájához kér támogatást, amelybe beletartozik a médiakapcsolatok kiszélesítése, sajtóanyagok készítése és sajtóesemények szervezése. A kommunikáció számos eszközt ölel fel a közterületi megjelenésektől kezdve a sajtóhirdetéseken át egészen a Valódi Nők Klubja elnevezésű közösségi oldalig.

A kreatív koncepció lényege alapvetően az volt, hogy a kommunikáció a valódi hidratálás jegyében támogassa a „Mindennapos Dove hidratálás. Gyönyörű bőr” szlogent – nyilatkozta Fábián Csilla, a Dove brandmenedzsere.

A korábban más márkákon közösen elért sikerek alapján a Cafét közvetlenül kérték fel a Dove kommunikációs tevékenységének támogatására – áll a cég közleményében.

Az ügynökségen belül a Café Contact a BTL, a Café PR a PR-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos feladatokat látja el, a vizuális tervezésen a Café Design, az online eszközökön pedig a Café Interactive dolgozik. A Café korábban olyan márkákat és projekteket támogatott az Unileveren belül, mint a Cif és Knorr márkák építése, valamint a Mi Világunkhoz köthető CRM-tevékenység.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik