Üzleti tippek

Leányvállalata nevét veszi fel a VNU

Nevet változtatott az ACNielsen, a világ legnagyobb piackutató cégének anyavállalata; a VNU. A cég új neve The Nielsen Company. A névváltoztatás célja, hogy a csoport legismertebb márkaneve kerüljön fókuszba.

A névváltozással együtt megújul a vállalat arculata is. Az új vállalati arculat elemeit fokozatosan vezetik be 2007 során.

David L. Calhoun, a The Nielsen Company elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalatcsoport minden tagja ezentúl a Nielsen elsődleges márkanevet viseli. Az ACNielsen, Nielsen Media Research, Spectra, Homescan, BASES, Claritas és egyéb neveket – márkaértéküket természetesen megőrizve – a Nielsen elsődleges márkanévhez kötik majd.

David L. Calhoun kifejtette, hogy a vállalat tevékenységének középpontjában a marketing és médiainformációs szolgáltatások állnak, így a Nielsen név világosabban fejezi ki pozícióját és szerepét a piacon.

A The Nielsen Company magyar piackutató leányvállalatát 1991-ben alapították. Legkeresettebb szolgáltatása a Kiskereskedelmi Index, amely aktuális értékesítési adatokat bocsát a piaci szereplők rendelkezésére. Igazgatója 2004 decembere óta Szalókyné Tóth Judit.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik