Üzleti tippek

A legjobb hirdetések – a Ringier szerint

Kiosztották a Ringier Népszabadság Print Awards (RNPA) díjait. A legjobb egy bostoni ötlet lett.

Először adták át a Ringier Népszabadság Print Awards díjait. A Ringier lapokban és a Népszabadságban a tavalyi évben megjelent reklámok, kampányok színvonalát értékelte a szakmai zsűri – tudatta lapunkkal a kiadó.

Az év sajtóhirdetése 2006 kategóriában a Converse Bravo-ban megjelent „Szögre akasztva” munkacímű hirdetése nyert. A megbízó az Infinity Sport Kft., a kreatív ügynökség pedig a Converse voltak.

Az év kreatív megjelenése 2006 kategóriában a Pannon Blikkben megjelent „Repülő” munkacímű hirdetése volt. A megbízó a Pannon GSM Távközlési Rt., a médiaügynökség a McCann Erickson Budapest, a Kreatív ügynökség pedig az Ogilvy & Mather Budapest voltak.

Az év sajtókampánya 2006 kategóriában a Borsodi Nemzeti Sportban megjelent „Borsodi Válogatott” hirdetése nyert. A megbízó itt a Borsodi Sörgyár Zrt., a médiaügynökségi feladatokat a McCann Erickson Budapest látta el, a kreatív ügynökség pedig a Young & Rubicam Hungary voltak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik