Üzleti tippek

Kelendő a Paudits-botrány

Bár a bulvárlapok ezt régen tudják, a TV2 nézettségi adatai, illetve a TV2.hu látogatottsága múlt héten meggyőzően igazolták, hogy a botrány igenis kelendő árucikk a nézők körében – sőt a bulvárbotrányok természetét elemző műsorok is.

Paudits Béla Jászai-díjas színész kirohanását a Mokkában a megszokott reggeli közönség nézte, a műsor videováltozatát ezzel szemben ezrek töltötték le még aznap. A botrány kapcsán pedig a bulvár természetét firtató vasárnapi Naplót a nézettségi listák elejére repítették a történtek.

A közéleti témákat sztárpletykákkal és életmódtanácsokkal kombináló Mokka készítőitől nem idegen a provokatív stílus, tudatosan vállalják azt – a műsor történetében először fordult viszont elő, hogy indulataival, szóhasználatával egy vendég kavart vihart.

A magyar közönség pedig láthatóan fogékony volt a botrányra – áll a TV2 által kiadott közleményben. A TV2.hu videorovatában a Mokka aznapi adását 268 729-szor töltötték le, több mint tizenötször annyian, mint általában, s „a másik oldalt” meghallgató pénteki adásra is a szokásosnál jóval többen, 143 111-en klikkeltek rá.

A többek között a botrány és a bulvár témáját, kapcsolatát is feldolgozó vasárnap esti Napló pedig nézettségi rekordokat döntött: a teljes lakosságra vonatkozó listán az első helyet szerezte meg összesen 2 330 604 nézőjével, amely az éppen tévét nézők 44,5 százalékát jelentette. A közhiedelemmel ellentétben viszont nem elsősorban a hölgyek érdeklődtek a botrányok – Paudits Béla kirohanása, vagy Norbi címlapfotó-problémái – iránt. Bár a 18-59 közötti nők listáját is ez a műsor vezeti, szintén rekordszámú – 804 400 fős – nézővel, mégis láthatóan több férfit foglalkoztatott a téma.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik