Üzleti tippek

Kétszer a legjobb

2006-ban hirdetési bevételeit és hirdetői számát 50 százalékkal növelte az idén második alkalommal a Magyar Marketing Szövetség által az Év Honlapjának megválasztott gazdasági hírportál.

A 2006-os év egyértelműen a pénzintézetek éve volt az FN-en: a bankok, biztosítók 2006-ban közel kétszer annyit költöttek a szájton, mint 2005-ben. Ugyancsak dinamikusan növekedett 2006-ban az FN látogatottsági mutatója. A hírportál átlagos napi egyedi látogatóinak száma idén 90 ezerre emelkedett – tudatta szerkesztőségünkkel lapunk kiadója.

A hírportál átlagos napi egyedi látogatóinak száma 90 ezerre emelkedett, mellyel felveszi a versenyt a legnagyobb országos napilapokkal is. Fontos események kapcsán pedig – mint az idei év önkormányzati választásai, jelentős politikai és társadalmi események – még a televíziós műsorok nézőszámát is felülmúlta a portál 150-200 ezres egyedi látogatással.

Jelentősen előretört a pénzügyi szektor a hírportál hirdetői között 2006-ban. A 2005-ös évhez képest közel kétszer nagyobb összeget költöttek el a pénzügyi szektor szereplői a FigyelőNeten. A portál top 10 hirdetői között egyértelműen a bankok dominálnak, őket követik a gépjárműipar, a telekommunikáció és végül az IT-szektor cégei. A gazdasági hírportálon a banki szektor mellett a környezetvédelem és közműellátás növelte meg jelentősen, közel háromszorosára előző évi költéseit.

Az online piac idei általános előretörését az FN-en a hirdetési bevételek dinamikus növekedése mellett az is igazolja, hogy a szájton idén robbanásszerűen növelték a költéseiket olyan iparágak szereplői, akik korábban főként a hagyományos médiumokban költöttek (környezetvédelem, közműellátás, energetika, szépségápolás, lakáskultúra).

A FigyelőNet hirdetőinek és hirdetési bevételeinek jelentős növekedését, az oldal működtetői szerint, korszerű tartalmának és egyre szélesebb körű szolgáltatásainak köszönheti. A hírportál a 2006-os év során igazi multimédiás hírcentrummá vált; a cikkekhez videó, szavazás, kommentálási lehetőség, különféle szolgáltatások is kapcsolódnak, utóbbiak közül az egyik legnépszerűbb az ingyenes törvénytár és a cégadatbázis.

Idén az FN olvasói is jelentős mértékben bekapcsolódtak a portálon a tartalomgyártásba; az árvíz és a zavargások idején rekordmennyiségű beszámoló és képanyag érkezett a szerkesztőségbe. A 2006-os év során számos olyan esemény zajlott (áradások, választások, Bajnokok Ligája stb.), amikor a szájton is beigazolódott, az emberek egyre inkább az internetet tekintik elsődleges hírforrásnak.

2006. december elején a szakmai díjjal is elismerték a FigyelőNetet: 2005 után idén második alkalommal is a gazdasági hírportált választotta a Magyar Marketing Szövetség médiakategóriában az Év Honlapjának.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik