Értékesítési alelnökként Várdy Zoltán a jövőben az SBS reklám alapú bevételeinek növeléséért felel, különös tekintettel az SBS 19 európai kereskedelmi tévé csatornáját érintő, a nemzetközi hirdetőkkel valamint médiaügynökségekkel való reklám megállapodások tárgyalásán és lebonyolításán keresztül. Feladatai közé tartozik majd az SBS terjeszkedésének támogatása új, nagy hirdetési potenciállal rendelkező piacok irányába valamint új típusú hirdetés alapú projektek fejlesztése. Vállalaton belül Várdy Zoltán kinevezése elősegíti az ún. “best practice” megoldások átvételét, elterjedését az SBS összes helyi értékesítési szervezeténél, különös tekintettel a bevételgazdálkodásra és a szakmai kommunikációra – tudatta szerkesztőségünkkel a TV2. Az új alelnök székhelye továbbra is Budapest lesz.
A bejelentéskor Patrick Tillieux, az SBS Broadcasting vezérigazgatója elmondta: “Várdy Zoltán 2002 óta az SBS egyik sokat tapasztalt vezetője aki sokszor bizonyított nálunk. Megvan benne az a szenvedély és szakmai hozzáértés, melynek révén növelni tudja majd az SBS kereskedelmi csatornáiból származó bevételeit, és képes lesz tovább bővíteni az SBS tevékenységi körét a nemzetközi hirdetői piacon. Zoltán nagy elismertségnek örvend az európai televíziós és hirdetési szakmában, és elég jól képzett ahhoz, hogy kezelni tudja az SBS számos területen jelen lévő értékesítését a Skandináv és Benelux államokban, valamint Közép- és Kelet-Európában.”
Lantos Csaba: Dinamikus árplafon jöhet a benzinnél
Az EP-választásnak is van köze ahhoz, hogy a kormány csak az év végén nyújtja be a 2025-ös költségvetést az Országgyűlésnek – ismerte el a Dellában az energiaügyi miniszter, akivel a „picike felárral” vett orosz gázról is beszélgettünk, valamint a benzinárakról, melyekről épp ma dönt a kormány