Üzleti tippek

Ügynökséget vett a Magyar Telekom

A Magyar Telekom szerződést írt alá a mobil multimédia és tartalomfejlesztési szolgáltatásokat nyújtó MobilPress és MFactory cégek megvásárlásáról 1 milliárd forint értékben.

A tranzakciók nyomán többcsatornás multimédia-szolgáltató központot kíván kialakítani, hogy kiaknázza ezekben a dinamikusan fejlődő szegmensekben rejlő lehetőségeket – tudatta szerkesztőségünkkel a társaság.

A Magyar Telekom szerződést írt alá a MobilPress 100 százalékos tulajdonrészének, valamint az MFactory 75,05 százalékos tulajdonrészének megvásárlásáról, összesen 1 milliárd forint értékben – áll a cég közleményében. A társaság továbbá egy 2009-től élő opciós jogot szerzett az MFactoryban lévő tulajdonrészének 100 százalékra történő növelésére.

A MobilPress többek között a t-zones portál üzemeltetője, míg az MFactory a magyar mobil-tartalomgyártó és aggregátori szegmens egyik szereplője. 2006-ban a két vállalat együtt várhatóan 1,8 milliárd forint körüli bevételt és 120 millió forint körüli EBITDA-t termel.

A MobilPress megvásárlásához azonban még szükség van a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyására is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik