Üzleti tippek

Feliratozná a Duna TV a tengerentúli adásokat

Angol nyelvű felirattal sugározná a tengerentúlra adását a Duna Televízió. A menedzsment most forrást keres a vállalkozáshoz, amelynek éves költsége 100-120 millió forintra rúghat.

“Számtalan olyan, harmad-, negyed-, ötödgenerációs magyar él Amerikában, aki ugyan egy szót nem beszél magyarul, de él benne a nemzethez tartozás tudata” – magyarázta Cselényi László elnök, ám konkrét számokat nem említett. A közszolgálati médium egyik vezetője szerint a feliratozással 2-300 ezerről másfél milliósra bővülhetne a televízió tengerentúli célközönsége.

A Duna Televízió 1992 karácsonyán sugározta első adását. Az ezredforduló után kezdték meg észak-amerikai, ausztráliai és új-zélandi sugárzást. A legfrissebb tervek között pedig az szerepel, hogy a dél-amerikai nézők számára is elérhetővé teszik a műsort.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik