Üzleti tippek

További koncentráció a Ringier Online-nál

A Sanomától igazolt át Kádas Gergely, aki a bővülő portfóliót vezeti.

A Ringier Online Sales House (ROSH) új hirdetési vezetője 2006. októberétől Kádas Gergely.

A szakember a Sanomától érkezett, ahol korábban a nevéhez fűződött a Figyelő hirdetéspiaci újrabevezetése, valamint a Sanoma online hirdetési csapatának felépítése. Online hirdetési igazgatóként, az operatív és stratégiai vezetésért, termékfejlesztésért felelt.

Kádas Gergely, mint a Ringier Online Sales vezetője irányítja a ROSH értékesítését, munkája közvetlenül Miczinkó Katalin a napilap és online kereskedelmi igazgató irányítása alá tartozik.

Kádas Gergely elődje, Péli Árpád 2006 májusában távozott a cégtől.

A Ringier Online Sales House tagjai közös website-ot indítanak

2006. októberében a Ringier Online Sales House hat tagja – Blikk.hu, Nemzeti Sport Online, Danubius.hu, Est.hu, Népszabadság Online, TV2.hu – közös oldalt indítanak. A ROSH tagjainak szorosabb együttműködése a közös értékesítés további erősítésére született. A közös portál a hat online site kezdőlapja lesz, amely az idelátogatók számára nyújt információt.

Az összefogást kezdeményező hat branden kívül a Sales House tagja még a Ringier tulajdonú Teen Network (IMnet.hu, Bravo.hu, BravoGirl.hu) és a GlobalPlaza.hu. A teljes portfólió egyedi látogatóinak száma szeptemberben 210-240 ezer között mozgott egy átlagos hétköznapon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik