Üzleti tippek

Megújul a Figyelő

Az év 40. lapszámától, e hét csütörtöktől megújult formában jelenik meg az üzleti és gazdasági hetilapok piacán egyedülálló Figyelő. Az arculati elemek frissülése mellett új és megújuló rovatok várják az olvasókat.

“A Figyelő legújabb lapszáma nem hirdet vizuális forradalmat. Legfeljebb vizuális megújulást, a formai elemek felfrissítését, az összefüggéseket feltáró, közérthető tartalmat, elsődleges olvasóközönségünk, az üzletet működtetők, a gazdasághoz értők XXI. századhoz méltó kiszolgálását”- mondta a hetilap főszerkesztője a FigyelőNetnek. Martin József Péter szerint a lap lényege nem változik, mint mondta: “Az egyéni befektetői döntésektől a vállalati stratégiákon keresztül a makromutatókig górcső alá vesszük az üzlet és gazdaság minden szintjének sikereit és kudarcait. Összefüggések feltárásával, tárgyilagos elemzésekkel, exkluzív információkkal és riportokkal segítjük tájékozódását. Cégsztorikat közlünk, gazdasági és társadalmi problémákra világítunk rá, nem az ítélkezés, sokkal inkább a megoldáskeresés igényével. Tudjuk, hogy az üzleti világ a kihívásokra pragmatikus válaszokat keres.”

Pulitzer-emlékdíj

A Figyelő és szerkesztősége az elmúlt években számos díjban részesült, ezek közül is a legjelentősebb a 2006 tavaszán elnyert Pulitzer-emlékdíj volt. Az elmúlt időszak pozitív olvasói visszajelzései és a szakmai díjak ellenére a kor változó olvasói szokásainak megfelelő, a nyugati trendekhez még jobban igazodó modern megjelenést dolgozott ki a szerkesztőség, amely magában foglalja a lap layoutjának és logójának változását is.

Az új megjelenés kialakításának elsődleges szempontja az áttekinthetőség volt. Kiemelt cél, hogy a szöveg, a kép és a grafika összekapcsolódásával a fontos tartalmat, lényeges információt első pillantásra is befogadhatóvá tegye.

Új arculat, új rovatok

Az arculati elemek frissülése mellett új és megújuló rovatok várják az olvasókat. A lap három nagy szekciója a Gazdaság+Politika, a Cég+Piac és a Pénz+Befektetés mellett elindul a Társadalom+Trend rovat.

A Figyelő továbbra is az üzleti-gazdasági értelmiséget tekinti célcsoportjának, így a hazai közép- és nagyvállalatok vezetőit és alkalmazottait, a kormányzati szféra döntéshozóit, a vállalkozókat, cégtulajdonosokat, valamint a gazdasági és üzleti főiskolák, egyetemek hallgatóit.

A hetilap a megújítással megőrzi egyediségét a piacon, amit a szakmai-gazdasági szemlélet, az objektivitás és a dinamikus témafeldolgozás garantál a jövőben is.

A Sanoma kiadó

A Figyelő a Sanoma Budapest Zrt. kiadásában jelenik meg, amely 38 kiadványával Magyarország vezető magazinkiadója. A kiadó a leányvállalataival együtt a magazinpiacon 36 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, 600 munkatársa közel 20 milliárd forintos éves árbevételt ér el. A kiadó számos internetes termék – köztük a FigyelőNet – tulajdonosaként árbevétel tekintetében piacvezető a hazai internetpiacon is. További tevékenységei közé tartozik a konferenciaszervezésen kívül a könyvkiadás, eseményszervezés, lapokhoz kötődő termékértékesítés és márkakiadványok készítése.

2006 márciusa óta a kiadó többségi tulajdonosa a 4!-es csatornának, a storytv-nek is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik