Üzleti tippek

Aranyérmet kapott az Electrolux

A háztartási készülékeket gyártó vállalat nemzetközi díjat kapott kiemelkedő PR-tevékenysége elismeréseként.

Az Electrolux vállalatot választották az International Public Relations Association (Nemzetközi PR Szövetség – IPRA) által odaítélt rangos Golden World Award for Excellence in Public Relations 2006 elnevezésű, kimagasló PR tevékenységet folytató cégek elismerésére szolgáló díj győztesének. Az IPRA az „Electrolux Baby Brochure” című kommunikációs anyagot választotta a „leghatékonyabb és legkreatívabb nyomtatványok” kategória győztesének. Magyarországon a brosúrát: „Új élet könnyedén” címmel bocsátották ki.

A brosúra újszerűsége többek között abban nyilvánul meg, hogy a háztartásban előforduló valamennyi készülékkel kapcsolatban hasznos tanácsokkal látja el az új élethelyzetben lévő párokat – áll a cég közleményében
.
Az ismeretbővítő céllal kiadott anyagot az Electrolux Magyarországon a védőnői hálózaton keresztül, az anyáknak szóló szakmai lapokhoz csomagolva és a legnagyobb bababolthálózatokon keresztül juttatta el az újdonsült szülőknek

Az IPRA bírái 21 kategóriában választottak győzteseket a 2006-os nemzetközi verseny 41 országból 323 jelentkezőt számláló mezőnyéből, akik közül 138-an jutottak a döntőbe.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik