Üzleti tippek

Újabb reklámfelületek a Tescóban

Az Imige két új, kreatív felülettel jelent meg a Tesco hipermarketek területén.

Az egyik újdonság egy már meglévő, eredetileg 3 oldalú eszközből (Small Rotating Trio) kialakított forgó henger, mely az áruház koncessziós folyosóján, illetve a bejáratnál került elhelyezésre. A Ledo jégkrém reklámozásához fejlesztett panelen a „szuperhűs” Kiss Gergely vizilabdázó látható – áll az Imige közleményében. A Ledo-kampányt a jégkrémpultnál leragasztott padlómatricákkal egészítették ki.

Dunavölgyi Zsolt, az Imige értékesítési igazgatója elmondta, hogy az eszköz átalakításának hátterében eredetileg az állt, hogy egy nagyméretű termékké formálják át az oszlopot, de az üzenet végül több brandet kommunikált, ezért más koncepciót találtak ki, ami a továbbiakban más hirdetők által is használható.

Szintén bővült a polcmegállító zászló felhasználási köre, mely eddig 20 cm-es szélességben került értékesítésre. Az eszköz mostantól 40-cm-es változatban is a hirdetők rendelkezésére áll, ennek köszönhetően könnyebben formára vágható, és nagyobb teret enged a kreatív megvalósításnak.

A cég portfóliója tehát folyamatosan új, innovatív eszközökkel bővül, ezzel színessé és változatossá teszi az eladáshelyi reklámozást, valamint megadja a lehetőséget a hirdetőknek, hogy a számukra legmegfelelőbb eszközt választhassák kampányaikhoz.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik