Üzleti tippek

Üvöltésre buzdít a Danubius

A Rexona focivébés játékában arra biztatja a Reggeli Triós betelefonálóit, hogy „üvöltsenek, mint egy állat”.

A Danubius Rádió közleménye szerint a műsor sportszerkesztői gólokat vezetnek fel, melyet a betelefonálók „üvöltve” kommentálhatnak.

A reklámfilmben különböző állatok igyekeznek focimeccsre, így a műsorvezetők döntenek arról, hogy az üvöltés majom, kakas, bika, farkas, vagy éppen oroszlán hangjára hasonlít leginkább.

„Mintaértékűnek tartom azt, ahogy a Danubius egy globálisan kidolgozott koncepció, alapvetően a vizualitásra épülő reklámfilmjének kulcselemeit ültette át a rádió sajátosságaira” – nyilatkozta Makkay János, az Unilever kozmetikai kategóriájának marketingmenedzsere.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik