A módszer megalkotói annak idején az ügyfeleket négy beszédes nevű csoportba sorolták: a zsoldosok, az apostolok, a terroristák és a túszok alkotnak egy-egy kategóriát.
A TNS Hungary tavaly októberben szerzett exkluzív jogot az úgynevezett Stakeholder Management termékek, és ezen belül a TRI*M módszer magyarországi képviseletére – áll a cég által kiadott közleményben.
A TRI*M módszer története az 1990-es évek elején indult, az elmúlt 5 év során pedig világszinten több mint 1000 ügyfélnél mintegy 8000 kutatásban alkalmazták ezt a módszert.
A TRI*M Index számjegyben fejezi ki a cégek különböző partnereinek elégedettségét a termékekkel, szolgáltatásokkal vagy akár a vállalati rendezvényekkel kapcsolatban. Az index a partnerek elkötelezettségét könnyen értelmezhető formában mutatja meg, és számos esettanulmány bizonyítja, hogy ez a termék/szolgáltatás-kötődés közvetlen összefüggésben van a jövedelmezőséggel – állítja a közlemény.
Áremelést hoz a visszaváltási rendszer: az 50 forintos betétdíjnál nagyobb mértékben drágulhatnak az italok
A 24.hu egybegyűjtötte, hogy a gyártóknak és a kereskedőknek, így közvetve majd a vásárlóknak milyen pluszköltségekkel szükséges számolniuk a kötelező visszaváltási rendszer bevezetése után.