Üzleti tippek

Zsoldosok, apostolok és terroristák

A TNS Hungary június 30-án mutatja be a TRI*M indexet, illetve az ehhez tartozó mérési és elemzési módszertant. Ez a kutatási módszer egyetlen indexszámmal fejezi ki például azt, hogy mennyire elégedettek és elkötelezettek a vállalatok ügyfelei.

A módszer megalkotói annak idején az ügyfeleket négy beszédes nevű csoportba sorolták: a zsoldosok, az apostolok, a terroristák és a túszok alkotnak egy-egy kategóriát.

A TNS Hungary tavaly októberben szerzett exkluzív jogot az úgynevezett Stakeholder Management termékek, és ezen belül a TRI*M módszer magyarországi képviseletére – áll a cég által kiadott közleményben.

A TRI*M módszer története az 1990-es évek elején indult, az elmúlt 5 év során pedig világszinten több mint 1000 ügyfélnél mintegy 8000 kutatásban alkalmazták ezt a módszert.

A TRI*M Index számjegyben fejezi ki a cégek különböző partnereinek elégedettségét a termékekkel, szolgáltatásokkal vagy akár a vállalati rendezvényekkel kapcsolatban. Az index a partnerek elkötelezettségét könnyen értelmezhető formában mutatja meg, és számos esettanulmány bizonyítja, hogy ez a termék/szolgáltatás-kötődés közvetlen összefüggésben van a jövedelmezőséggel – állítja a közlemény.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik