Üzleti tippek

Magyar partibor brit piacra

Dobozba csomagolt partibort dobott a piacra a neszmélyi Hilltop borászat. A várakozások szerint leginkább a skandináv piacon lesz sikeres.

A három- és tízliteres alumíniumzacskóba csomagolt bort kartondobozba zárva kínálja az elsősorban exportra termelő borászat. A Hilltop évi 8 millió palackos termelésének 90 százaléka ugyanis külföldre megy. A cég legnagyobb felvevőpiaca Nagy-Britannia, ahol a cég borai – ahogy a legtöbb magyar bor – az olcsó, úgynevezett partiborok közé tartozik. Mészáros Norbert, a Hilltop borásza szerint a doboz előnye még, hogy a zacskónak és a dobozra illeszthető csapnak köszönhetően az italhoz nem jut levegő még felbontás után sem, így tovább megőrzi minőségét felbontás után is. Mészáros véleménye szerint a dobozos megoldás a skandináv piacon is népszerű lehet, mert az ottani alkoholfogyasztási szokásoknak jobban megfelel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik