Üzleti tippek

Mások hirdetését adja el az origo

A portálcsoportot naponta egymillió látogató keresi fel.

Az első negyedévében a Magyar Online Hirdetési Indexben részt vevő nyolc portál reklámbevétele 70 százalékot meghaladó mértékben nőtt a tavalyi azonos időszakhoz képest. Ezen belül az origo portfólió bevétele az elmúlt hónapban áttörte a 200 millió forintos határt. Mindezen közben az origo 16 fős értékesítési szervezete értékesítési központtá alakult.

A T-Online Magyarország és a Blogter.hu a napokban együttműködési szerződést írt alá, amelynek köszönhetően új taggal bővült az online portfólió. A stratégiai együttműködés nyomán az origón, a t-online.hu-n illetve a G-Portálon megjelenő blogokat a későbbiekben a Blogter fogja fejleszteni, illetve a szerkesztett tartalomhoz kapcsolódó blogok a blogter.hu-n lesznek megtalálhatók – áll a cég közleményében.

A nemrég T-Online tulajdonba került iWiW felhasználói száma az április 28-án bejelentett akvizíció óta folyamatosan növekszik: június közepére elérte a 930 000 fős regisztrált létszámot, a használói között a rendszer 55 milliónál több kapcsolatot tart nyilván.

A T-Online Magyarország által az elmúlt időszakban végrehajtott másik akvizíciójával, az Adnetwork Kft. megvásárlásával az origo 16 fős értékesítési szervezete értékesítési központtá (sales house) alakult, vagyis az origo így már mások tulajdonában lévő online felületeket is értékesít.

Online médiapiaci növekedés

2006 első negyedévében a Magyar Online Hirdetési Indexben (MOHI) részt vevő nyolcak (Habostorta, HáziPatika, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online [origo] portfolió) reklámbevétele: 939 millió 411 ezer forint volt, ami 70 százalékot meghaladó növekedést jelent a tavalyi azonos időben mért 550 millió 200 ezer forinthoz képest.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik