Üzleti tippek

Egységesítés és leépítés várható a kormányzati sajtóosztályokon

A tárcák a jövőben nem vásárolhatnak hirdetéseket, a kormányzati kommunikációt egységesítenék és központosítanák, amely a sajtósok leépítésével koncentráltabb lesz – értesült a Napi Gazdaság.

A koncepció szerint a „nagy ügyek” kommunikációját központilag irányítják, a tárcák a kormány álláspontját világosan tükröző útmutatót kapnak, és eszerint kell majd eljárniuk.

A tervek szerint a központosítással a több tárcát érintő ügyekben nem jelenhetnének meg egymásnak ellentmondó információk, továbbá a médiaköltés is racionalizálható lesz azáltal, hogy a Miniszterelnöki Hivatalban, összevontan intéznék a médiafelületek vásárlását.

A minisztériumi sajtóosztályok létszáma bizonyosan csökken majd, egységesülnek a sajtóosztályok, illetve azok vezetőinek működési szintje is a tárcákon belül.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik