Üzleti tippek

Új vezetők a Storytv-nél

A Sanoma Budapest Zrt. tulajdonában lévő televíziós társaság bejelentette, hogy júniustól a 4!-es csatorna, a storytv kereskedelmi-, marketing- és PR-vezetői feladatait Nagy Zoltán Péter, a csatorna hirdetési igazgatói teendőit pedig May József, a Sanoma Budapest hirdetési igazgatója fogja ellátni.

Újabb tagokkal bővült a 4-es csatorna menedzsmentje. 2006. június 1-jétől Nagy Zoltán Péter látja el a 4!-es csatorna, a storytv kereskedelmi-, marketing- és PR-vezetői feladatait. Az új vezető elsődleges célja a tavaly indult kábelcsatorna piaci pozicionálása, imázsának kialakítása és erősítése mind a tévénézők, mind a hirdetői piac körében – közölte a FigyelőNet-et is kiadó Sanoma Budapest Zrt.. Nagy Zoltán Péter kihívásnak tekinti, hogy hozzájárulhat a nagy kereskedelmi televíziók által uralt, erős versenyhelyzetben lévő médiapiacon egy pénzügyileg rentábilis elektronikus médium működtetéséhez. Tervei szerint a csatorna már rövid távon közkedvelt médiummá válik, és alkalmas lesz a hirdetői piac igényeinek hatékony kiszolgálására.

Nagy Zoltán Péter 2003 januárjában a Figyelő Fórum tartalomért felelős igazgatójaként helyezkedett el a Sanoma Budapestnél. Mostani kinevezését megelőzően a Figyelő Konferenciák tanácsadója, majd az Üzlet és Siker projektvezetője volt.

Új hirdetési igazgató

A 4!-es csatorna, a storytv 2005. augusztus 10-én jött létre, és decemberben kezdte meg sugározni adását. A Sanoma Budapest előbb 25 százalékos, majd 2006 márciusától 67 százalékos tulajdonosa lett a sztárcsatornának. A Sanoma Budapest a 4-es csatorna életre hívásával teljesen új piacra terjesztette ki tevékenységét. Mivel a kiadó új belépőnek számít a tévés hirdetési piacon és ugyanakkor az erre a területre való sikeres kilépés idén és az elkövetkező években a Sanoma Budapest egyik kiemelt fontosságú feladata, az új értékesítési terület kiépítésével június 1-től May Józsefet bízta meg.

May József, aki elismert szakember a hirdetési piacon, 2001 óta a Sanoma Budapest magazinértékesítési tevékenységét irányította. A szakember június 1-től tévés hirdetési igazgatóként felel a tevékenység kereteinek megteremtéséért, az árbevételi tervek teljesítéséért, a szponzori csomagok és a spotok értékesítéséért, a hatékony működéshez szükséges személyes kapcsolatok kialakításáért. Az új pozíció mellett 2006. augusztus 31-ig a Sanoma Budapest magazinértékesítési területét is irányítja.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik