Üzleti tippek

Kattintásalapú online marketing kicsiknek

A CTnetworknél a kis- és középvállalatok (kkv) számára készült speciális online hirdetési hálózat. A jelenleg több mint 300 minőségi portált tömörítő szolgáltató sikere mutatja, hogy a kkv-k egyre tudatosabban használják az internetes marketinget.

A kkv-k jellemzően alacsony marketingbüdzséje megköveteli a hatékonyságot és a mérhetőséget. E követelményeknek felel meg a CTnetwork, melynek apróhirdetésekhez hasonló, szöveges hirdetéseivel böngészés közben ma több mint háromszáz minőségi magyar weboldalon találkozhatunk.

Kattintás alapú fizetés

A hálózat a kis büdzsével rendelkező hirdetők számára is elérhetővé teszi, hogy népszerű, nagy látogatottságú portálokon jelenítsék meg hirdetéseiket. „A sikerhez ugyanakkor hozzájárul az is, hogy számlázásunk átkattintás alapú, azaz a megrendelők csak a tényleges érdeklődés után fizetnek” – mondja Kristók Balázs, a 2 évvel ezelőtt indult CTnetwork hirdetési hálózat vezetője.

A CTnetworkben hirdetést feladó vállalkozás marketing üzenetei addig futnak, amíg el nem érik a megvásárolt átkattintási számot. A kampány indításának minimális költségkerete nettó 10 ezer forint, melyért 333 kattintást ad a hálózat, vagyis egy potenciális érdeklődő honlapra csalogatása mindössze nettó 30 forintjába került a vállalkozásnak.

Netre lépő kkv-k

A CTnetwork utóbbi időszakban exponenciálisan növekvő hirdetői száma mutatja, hogy a rendszer egyre népszerűbb a kkv-k körében. „Mindezt azzal összefüggésben tapasztaltuk, hogy a kisebb vállalkozások közül is egyre többen rendelkeznek céges honlappal, vagy a termékeiket bemutató és a megrendelésre is lehetőséget biztosító online bolttal” – magyarázta Kristók, aki szerint a hálózat ugyanakkor nagy cégek promócióit is segítheti azokban az esetekben, amikor az imázs kommunikációja nem jelent szempontot a kampány során.


A megrendelők számára egyébként vonzerőt jelent az is, hogy a CTnetwork rendszerében gyorsan – gyakorlatilag 15 percen belül – meg tudják változtatni hirdetési szövegeiket, vagy indíthatnak be új kampányokat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik