Üzleti tippek

Új Estmédia-kiadvány a piacon

Szerdától megújul a Pesti Est, és új kiadvánnyal jelentkezik az Estmédia, a 13–18 éves korosztálynak szánt Est Neked-del.

Május 4-től új ingyenes kiadvánnyal jelentkezik az Estmédia, mely Budapesten és az ország tizenkilenc vidéki városában jelentet meg rendszeres kiadványokat, alkalmi periodikákat. Az Est Neked címet viselő ingyenes kiadvány life-guide magazin, mely a 13–18 éves korosztályt célozza meg, és kéthetente jelenik meg az iskolákban, gyorséttermekben és plázákban. Mint Rigó Tibor, az Est Média ügyvezető igazgatója az új üzleti vállalkozás hátteréről elmondta, ez a korosztály alkalmi munkákból viszonylag komoly jövedelemmel rendelkezik, igen márkatudatos, rendszeresen jár vásárolni, nagy szabadsággal rendelkezik a szabadidő eltöltésében. Hozzátette, a szerkesztőségi szakmai munkát egy tinédzserekből összeállított kritikus team segíti.

Május négytől a Pesti Est is megújul, ami itt többek között bővülést jelent. A fiatalok érdeklődését szem előtt tartva jelennek meg új rovatok, például könnyűzenei albumajánlók, film- és könnyűzenei albumkritikák. Hetente megszólal majd egy közismert színész, énekes, zenész, aki egy pesti estes tárcában szól hozzá a hét kulturális történéseihez. A saját tartalom szellősebb, jobban olvasható tördelésben jelenik meg a jövőben. Vizuális újdonság a címlap átalakítása és az azonos tematika egy szín alatti szerkesztése. Az arculat- és portfólióújítást a nyáron az est.hu átalakulása zárja.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik