Üzleti tippek

A négypárti jelöltvitát is az RTL Klub nyerte

A csütörtöki jelöltvitánál a nézők ismét az RTL Klub közvetítését részesítették előnyben. Az m1 műsorán a vitát követő elemzések népszerűbbek voltak, mint a miniszterelnök-jelöltek mondandója – derül ki az AGB Nielsen Médiakutató Kft adataiból.

A négy parlamenti párt miniszterelnök-jelöltjeinek vitáját legtöbben az RTL Klubon kísérték figyelemmel: 1,2 millióan nézték. A TV2 közvetítését valamivel több mint 1 millió néző követte figyelemmel az AGB adatai szerint. Az m1 közvetítésébe 925 ezren kapcsolódtak be, a királyi tévén a vitát követő elemzésre ennél 16 ezerrel többen voltak kíváncsiak.

A négy miniszterelnök-jelölt vitáját összességében valamivel kevesebb néző kísérte figyelemmel, mint a Gyurcsány-Orbán eszmecserét. A szerdai eseményt 3,7 millió 18 év feletti néző látta, s legalább 15 percig nézte valamely csatornán 4,2 millió, míg az egy percre bekapcsolódók száma 4,8 millió volt.

A csütörtök esti vitát 3.4 millió választókorú néző látta. A négy miniszterelnök-jelölt vitájába valamely csatornán legalább 1 percet 4.6 millió néző látott, míg legalább 15 percet 4 millió választókorú néző követett figyelemmel.

Az adatokban nem szerepelnek az Echo TV, a Hír TV és a Budapest TV adatai.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik