Üzleti tippek

Régi-új marketingvezető a Törleynél

A Törley Pezsgőpincészet összevonta az export- és a belföldi marketingtevékenység irányítását. Az új egység vezetésére Bálo Zoltán kapott megbízást, aki korábban a cégnél az exportmarketingért felelős vezető volt.

A szakember a Kertészeti Egyetem szőlészeti tanszékén, majd pedig a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketingszakirányán szerzett diplomát. Pályafutását a BB Balatonboglári Borgazdasági Rt.-nél kezdte, ahol először az exportrészleget irányította. Később a pincészet értékesítési és marketingigazgatója volt. 1997 óta dolgozik a Törley cégcsoportnál, először mint az export osztály vezetője, majd pedig exportmarketing vezetőként.

Bálo Zoltán részt vett többek között a szőlőtermesztésről és borgazdálkodásról szóló hazai törvények európai uniós jogszabályokkal való harmonizációjában és 2005-ben tagja lett a magyar Bormarketing KHT felügyelő bizottságának. Szakmai tapasztalatát egyesült államokbeli és németországi egy-egy éves kiküldetései során is bővítette.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik