Üzleti tippek

Magyar Termék Nagydíj a fogyasztókért

A nemzetközi piacon versenyképes, kiemelkedő minőségű termékek előállításának és a szolgáltatások fejlesztésének ösztönzésére – az idén már kilencedik alkalommal – meghirdették a 2006. évre is a Magyar Termék Nagydíj-pályázatot Budapesten.

Magyarország uniós tagságával a magyar vállalatok élesebb versenyfeltételek között dolgoznak, a versenyképességet csak magas minőségű termékekkel lehet garantálni – áll a gazdasági minisztérium közleményében, mely így folytatódik: a díj azért is fontos, mert erkölcsi elismerést, ösztönzést jelent a kiváló magyar termékeknek. A fogyasztóknak megbízható eligazítást ad a vásárláshoz a terméken feltüntetett Magyar Termék Nagydíj, így a pályázatnak végső soron a fogyasztók a nyertesei.

A pályázat első meghirdetése óta 1105 pályázatot értékeltek, nyolc év alatt 326 terméket ítéltek kimagaslónak, közülük 102 termék viseli a Magyar Termék Nagydíj címet. A díjazottak között megtalálhatók a 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozások, de a vegyes tulajdonban lévő gyártók is. Közülük csak egytől kellett minőségi problémák miatt visszavonni a díjat. A pályázati rendszer az idén kibővült az építési termékek körével.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik