A nagyszabású rendezvény központi témája, az interaktív marketing, amely új megközelítést és új eszközöket kínál a marketing művelői számára a fogyasztói döntések ösztönzésére. Az interaktív marketing központi eleme a személyes bevonódás, amely az új technológiák egyre gazdagabb lehetőségeire épít annak érdekében, hogy az értékesítők a vásárlóikkal a megszokottnál szorosabb, kétoldalú és jól mérhető kapcsolatot tudjanak kialakítani.
Az interaktív marketing választ ad azokra a kihívásokra, melyeket a tradicionális marketing felfogás már nem képes jól kezelni. Újragondolja a hagyományos marketing elméletek és területek működésmechanizmusait, és az interakció szempontjából vizsgálja át a márka és a fogyasztó kapcsolódásait.
A Fidesz csak túlélni szeretné a következő félszáz napot
Orbánék „legrettenetesebb tavaszával” kezdett Bita Dániel, Pető Péter, valamint Nagy József a Háromharmadban. Azt vették végig, mi férhet bele a Fidesznek, a parlamenti ellenzéki pártoknak és Magyar Péternek az önkormányzati- és EP-választásig hátralévő 7 hétbe. A finisben a NatCon brüsszeli betiltása került szóba.