Üzleti tippek

Az első 25 szektor toplistája

Az első 25 szektor toplistája:

• 2005 november
• 2005 december

Első ránézésre is szembetűnő, hogy az Egyéb oszlop tanúsága szerint a toplistás szektorok szinte kivétel nélkül több mint duplájára növelték a vásárolt GRP-ket a kábeltévékben, és egyéb csatornákon. Igaz, a bázis alacsony, de a 2005-ös GRP forgalom ezeken a médiumokon már-már a köztévéével vetekszik. A tendencia már csak azért is figyelmeztetés lehet, mert a toplistás hirdetők mintegy harmada az egész év tekintetében visszafogta tévés kiadásait. 2005 kiugró tévés hirdetői között mindenképpen megemlítendők az internetes, és az egyéb távközlési cégek (nem ideértve a mobiltelefóniát). Ők az összes tévécsatornán százszázalékot meghaladóan költöttek GRP-re.

A hideg beköszöntével a légtechnika is megjelent a szektorok toplistáján, bizonyára az energiatakarékos fűtőberendezésekkel. Novemberben a 25. helyen bukkant fel, az ezenkívül általában csak a nyári légkondi akciók idején hirdető szektor.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik