Üzleti tippek

Sas József remekelt

A szilveszteri televíziós kínálat olyan gyenge volt, hogy Sas József kabaréja kenterbe verte a többi csatornát.

Az RTL Klub látványosan feladta a harcot a szilveszteri nézőkért, az év utolsó napján ugyanis harmatgyenge B-listás produkciókat küldött adásba. A konkurens TV2-n futó Sas József kabaré így annyi nézőt tudott vonzani, hogy félmillióval több nézője volt, mint a nézettségi listákat rendszerint vezető RTL. A Sas-kabaré 2,5 millió nézőt vonzott, a nagy konkurens pedig be se került a top 30-ba. Az Irígy Hónaljmirigy-show 2,3 millió nézőt produkált, ennyivel pedig Győzike szokott nyerni egy szokványos héten. 2,2 millió nézővel az RTL lett a bronzérmes az Apád, anyád idejöjjön nevű szuperprodukcióval. A csatorna kerskedelmi osztályán sok zsebkendőt sírhattak tele amiatt, hogy az évek óta tuti befutó Barátok közt kétmilliónál is kevesebb nézőt vonzott, Vágó tanár úr elmebajnoksága pedig a műsorhoz képest gyalázatosan rosszul szerepelt 1,7 milliós nézőtáborával. A vele egyidőben futó Áll az alku azonban 2,2 millió embert ültetett a katódsugárcsövek elé. Úgy tűnik, a műveltségre építő vetélkedőműsor sikeres vetélytársra talált az aktatáskák nyitogatásával operáló műsorban.

Öröm viszont a héten, hogy az MTV-t nem foglalták el forradalmárok, annak ellenére, hogy a köztelevízió mostanában olyan hirdetésekkel próbál érdeklődést kelteni maga iránt, amelyben fölkínálkozik leendő felkelőknek elfoglalás céljából. Sőt, az m1 az elmúlt héten négy műsorával is bekerült a legnézettebb harmincba. Újra bevetették szuperbiztos fegyverüket, és 1,6 millió izguló nézőt szegeztek a képernyők elé a lottósorsolással. Más titkos fegyverek is előkerültek az egyesek szerint elfoglalandó, mások szerint a földig rombolandó intézményben: a Bazi nagy vita különkiadása 1,4 millió nézőt, az Önök kérték 1,42 milliót, és ennek felturbózott változatát, az Önök kériket 1,41, illetve 1,38 millióan nézték.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik