Üzleti tippek

A Sanoma Budapest lett az EXIT egyetlen tulajdonosa

A Boomerang Media leányvállalata, az Exit Point Kft. 2005. december 16-án eladta 30 százalékos tulajdonrészét a Sanoma Budapest Kiadói Rt.-nek, ezzel a kiadó 100 százalékos tulajdonosa lett az EXIT ingyenes programmagazint kiadó Sanoma Exit Kommunikációs Kft.-nek.

A FigyelőNetet is kiadó Sanoma Budapest Kiadói Rt. és a Boomerang Reklám Kft. 2004 szeptemberében alapította vegyesvállalatát Sanoma Exit Kommunikációs Kft. néven egy új, heti kulturális programajánló magazin kiadására. A Sanoma Budapest a vegyesvállalatban többségi, 70 százalékos részesedéssel rendelkezett. 2005 decemberében a Sanoma megvásárolta a maradék tulajdonrészt, ezzel teljes jogú tulajdonosa lett az EXIT magazinnak.

Az EXIT 2004. szeptember 29-én jelent meg először a piacon, 120 ezer nyomott példányban, 2005-ben pedig a magazin árbevétele meghaladta a 455 millió forintot.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik