Üzleti tippek

Az MTV teljesíti a négymilliárdos bevételi tervet

Várhatóan teljesíteni tudja idei, négymilliárd forintos kereskedelmi bevételi tervét a Magyar Televízió (MTV) – közölte Fischer András kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató csütörtökön egy sajtóbeszélgetésen.

Az év végére „100 százalék körül leszünk” – mondta, hozzátéve, az első hat hónapban kétmilliárdos bevételt könyvelhetett el a közszolgálati médium ebből a forrásból, ám „a második félév kevésbé jó”. Megjegyezte, 2004-ben számos olyan, nagy érdeklődést kiváltó sporteseményt – labdarúgó Európa-bajnokságot, olimpiát – közvetített az MTV, amelyek az idén nem voltak.

Mint mondta, elképzelhetőnek tartja, hogy tavasszal elindulnak azok a műsorok, amelyek a nemrégiben képernyőről lekerült, nagy nézettséget hozó produkciókéhoz hasonló érdeklődést generálnak. Fischer András tájékoztatása szerint kereskedelmi bevételük hatvan százaléka származik hirdetésből; mint mondta, e téren „2,6-2,7 milliárd forint körül be tudjuk fejezni ezt az évet”.

Szólt arról is: a közszolgálati médium a korábbinál nagyobb mértékben használja ki lehetséges reklámidejét, megemlítve, hirdetőik kiszolgálásában akadályozza őket például az, hogy – szemben a kereskedelmi médiumokkal – műsoraikat nem szakíthatják meg például reklámmal.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik