Takács Krisztián
1990–1995.: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, közgazdász-politológusi diploma
1995–1998.: Juventus Rádió, programmenedzser
1998–2000.: TV3, szerkesztő-riporter
2000–2001.: Sportfórum, ügyvezető igazgató
2001–2002.: Coca-Cola Magyarország, közkapcsolati és kommunikációs munkatárs
2002–2005.: TriGránit Fejlesztési Rt., vállalati marketingkommunikációs menedzser
2005-től MAKSZ főtitkár
A Közgáz mellett jelentkezett Komlósi Gábor oktatási stúdiójába is, ami elindította az elektronikus média irányába. Eleinte a TeleSportnak külsőzött, majd dolgozott a Juventus Rádiónál, ahol elsősorban sporttal, de rendezvényekkel, promóciókkal és kommunikációval is foglalkozott. A ’90-es évek közepén a Juventus rövid idő alatt piacvezetővé tudott válni, azonban nem nyert az országos kereskedelmi rádiók frekvenciapályázatán, így a Danubius, és a Sláger Rádió megjelenésével elvesztette korábbi kedvező pozícióját.
Tudta-e…?
A MAKSZ tagjai az országban éves szinten elköltött marketingkommunikációs büdzsé 70–80 százalékát kezelik.
Szövetségben
Miután Egri Gábor október végével lemondott a MAKSZ főtitkári pozíciójáról, a szervezet elnöksége a jelentkezők közül őt találta a legalkalmasabbnak. „Ügyféloldalról érkezve talán más szemszögből látom a problémákat” – vélekedik az újdonsült főtitkár, aki szerint a MAKSZ tagjának lenni rangot jelent és nem csak a belépési feltételek miatt, mert „az is előfordult már, hogy egy tenderre kizárólag MAKSZ-tagokat hívtak meg”. Egyik legfőbb feladatának tekinti, hogy jobban elfogadtassa a szervezetet a tagokkal és az ügyfelekkel. „A tagjainknak a szakma fejlesztése mellett mindig az ügyfeleik lesznek a legfontosabbak. Ezért fontos, hogy a MAKSZ-ról mindkét csoportnak jó véleménye legyen és ezért szerencsés, hogy magam is ügyféloldalról érkeztem” – vélekedik Takács Krisztián, aki a TriGránitnál eltöltött három év után úgy érzi: egy ilyen szövetséget igazi szakmai kihívás jól képviselni. Egri Gábor a pozíció szépségét a következő szavakkal írta körül, amikor átadta neki a stafétabotot: „ha a MAKSZ főtitkáraként jól végzed a munkád, azt sokan észreveszik, ha rosszul, azt az egész szakma megtudja”.