Üzleti tippek

A Miraival dolgozik a BAT

A British American Tobacco Hungary interaktív ügynökségi tendert írt ki, hogy a legjobb partnert válassza ki a szegmensből.

A tender nyertese a Mirai Interactive ügynökség, az Arcus Interactive Group tagja. A pályázat értékelésének meghatározó szempontjaiban a Mirai maximális pontszámot ért el – áll a cég által kiadott közleményben.

A BAT Hungary által kiírt pályázaton az ügynökségek azt a feladatot kapták, hogy a 2006-os évre, adott stratégiai célok elérésére interaktív kommunikációs megoldást dolgozzanak ki. A tender utolsó fordulójában az előminősített öt szereplőből az iparág három prominens képviselője szerepelt. A tender legfontosabb elbírálási szempontjai – ár, megbízhatóság és szerződési feltételek mellett – a stratégiai látásmód és a kreativitás voltak: ezen szempontok értékelésében a Mirai Interactive a lehető legmagasabb pontszámot érte el. A BAT Hungary és a Mirai együttműködésének hatodik éve kezdődik ezzel a tender-győzelemmel jövőre, ami iparágon belül ritkaságszámba megy.

„A British American Tobacco Hungary az interaktív tender céljául a vállalat számára legmegfelelőbb partner kiválasztását tűzte ki a 2006-os évre. A tender folyamán először a piac alapos feltérképezése, majd a potenciális interaktív ügynökségek startégiai látásmódjának, kreativitásának és szerződési feltételeinek összehasonlítása történt meg. Általánosságban elmondható, hogy a tenderfolyamat során mindhárom, a végső körbe is bejutott cég felkészült, korrekt és együttműködő volt. A Mirai Interactive-val évek óta dolgozunk együtt, a tender során pedig bebizonyosodott, hogy képesek mind a kereskedelmi feltételek terén, mind pedig kreatív oldalon is teljesen megújulni, új szemléletet hozni vállalatunk számára. Ezért a felállított értékelési szempontjaink alapján az értékelő bizottság a tender győzteseként a Mirai Interactive-ot hirdette ki.” – nyilatkozott a British American Tobacco Hungary a tenderfolyamatról.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik