Üzleti tippek

Ott voltunk – BrandFestival 2005

Harmadik alkalommal gyűlhettek össze a márkaépítés hazai és nemzetközi trendjei iránt érdeklődők a BrandFestival keretében. A bükfürdői Radisson SAS Birdland Resort & Spa Hotel vendégei a hazai és vendégelőadók prezentációi mellett megtekinthették Zoób Kati divatbemutatóját, kipróbálhatták a Motorola legújabb eszközeit, és ha szerencséjük volt, elvihették egy körre valamelyik kiállított Minit.

Az előadások változatosságára jellemző, hogy szeszes italtól, tudományos folyóiraton és televíziós csatornán át a politikai személyiségek márkázhatóságáig minden területet lefedtek. Nem csupán bennfentes szakmai előadások, hanem aktuális esettanulmányok, és általános témákról folytatott kerekasztalviták is színesítették a két nap programját. Az eseményen megjelent Gyurcsány Ferenc miniszterelnök is, aki háromnegyedórás, változó lendületű előadásában a politikai üzenetek választókhoz való eljuttatásának nehézségeiről beszélt.

1. Richard Exon, a BBH londoni igazgatója
2. Sváby András az Interaktív ügyvezetője, Borókai Gábor a Heti Válasz főszerkesztője, és Szigetvári Viktor az MSZP kampányfőnöke
3. Pető György az Easy Jet magyarországi igazgatója, és Kriaszter Attila, a Develor Rt. kommunikációs igazgatója
4. Zsembery György, az Invitel marketing-vezérigazgatóhelyettese, és Nagy Zoltán Péter a Figyelő konferenciák konferenciaszervezési tanácsadója
5. Barna Tamás, a Republic of Art (RoA) ügyfélkapcsolati igazgatója, Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és Fabricius Gábor, a RoA kreatívigazgatója

Ajánlott videó

Olvasói sztorik