Üzleti tippek

Be sem zárt, mégis újra nyílt a Budai Skála

Minden különösebb külsőség nélkül - csütörtökön - újra megnyitotta kapuit a Budai Skála - Skála Buda Áruház néven. Az áruháznyitás egyik érdekessége, hogy egyetlen nap bezárás nélkül oldották meg a régi kereskedők és az új bérlők

A tulajdonossal, a Skála Cooppal kötött megállapodás szerint 2007-ig folyhat a kereskedés ebben a formában. Az új bérlők képviselőjeként Kobza György elmondta, – a hazai termékeken kívül – a világmárkák legújabb modelljeit, alsó-, felsőruházati termékeket, sportöltözékeket, cipőket, textilárukat, konyha- és lakásfelszereléseket, bútorokat, bőrdíszműveket, gyermekjátékokat, parfümöket, egyéb illatszereket és sok más portékát is kínálnak a felújított eladótérben. Hangsúlyozta: azt az üzletpolitikát kívánják folytatni, hogy figyelmes, a vevőkre odafigyelő, a kínált árukat ismerő munkatársakat foglalkoztatnak. Kitért arra is, hogy a nagyon elterjedt tévinformációval szemben a Skála Buda Áruház nem „kínai áruház” lesz, sem tulajdonviszonyaiban, sem a kínált áruk színvonalát illetően. A szolgáltatások is megmaradtak, sőt bővültek az épületben, így működik a Posta, az Internet részleg, az ingatlan- és utazási iroda, és egy ételeket is kínáló kávézó. Az épület földszintjén 2700 négyzetméteren változatlan formában és kínálattal dolgozik tovább a szupermarket is. Az áruház másik 6000 négyzetméteres területén, mintegy 1 milliárd forint értékű a nyitókészlet. A vevők számára előnyt jelenthet, hogy sok korábbi, hazai beszállító bérlő lett, és így közvetlenül tudja ajánlani termékeit.

Az áruház tehát nem zár be, plázás színvonalú áruválasztékkal és még annál is jobb kiszolgálással várja a vásárlókat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik