Üzleti tippek

A Legszebb üveges kiszerelés kategóriában döntős lett a Szentkirályi palackja

2005. szeptember 22., Budapest – A szeptember 20-22-én Dubai-ban megrendezett „Palackozott vizek 2. Világkongresszusán" (Second Global Bottled Water Congress) a „Legszebb üveges kiszerelés" kategóriá

A világ leggyorsabban fejlődő üzleti és szórakoztató centrumában, Dubai-ban rendezték meg idén szeptember 20-22. között a Palackozott vizek 2. Világkongresszusát. (A helyszín talán nem véletlen: Dubai-ban a világon a legmagasabb az egy főre jutó éves palackozott vízfogyasztás.) A kongresszuson 9 kategóriában lehetett nevezni, az üveges kiszerelés kategóriára 35 nevezés érkezett, amelyek között a világ vezető ásványvizei és több magyar versenyző is szerepelt. A legszebb üvegért járó díjat idén egy angol cég vihette el, és döntőbe került a Szentkirályi Ásványvíz 0,25-ös, a gasztronómiában közkedvelt méretű palackja. (A döntőbe került palackok közül az első helyezettet nevezik meg, a másik két üveg döntős lett.) Az üveg formatervezésének és kialakításának ötlete hazánk vezető ásványvíz-forgalmazója, a Szentkirályi Ásványvíz ügyvezető igazgatója, Balogh Levente nevéhez főződik – aki egyben az összes általuk forgalmazott ásványvíz palackjának a tervezésében is hatékonyan részt vesz.

„Meglepetés és öröm számomra ez a díj, hiszen az ásványvizünk kiváló minősége mellett ezúttal a víz külső megjelenése is elismerést nyert. Nem mondok azzal újat, hogy a vásárlói piacon mennyire fontos az áruk csomagolása – most úgy érzem, hogy jó úton járunk a Szentkirályi Ásványvíz gasztro palackjával is a magas színvonal elérésében” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója.

###

Szentkirályi Ásványvíz Kft. (www.szentkiralyi.hu):
A Szentkirályi Ásványvizet 1994 óta – akkor még a Vitapress Kft., ma már az ásványvíz nevét viselő kft. szárnyai alatt – forgalmazzák Magyarországon. Az indulás után négy évvel, az ásványvíz 1998-ban elnyerte a FOODAPEST Sikerdíjat. A cég már akkor is jelentős növekedésre tett szert az piacon, de később, a 2002. évi közel 4 millió db ásványvíz eladása is még veszteséget termelt. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. megalakulásának évében, 2003-ban már 10,5 millió darab palackot értékesítettek itthon, de az igazi áttörést a 2004-es párizsi Aqua Expo-n, a szénsavmentes kategóriában, a legjobb külföldi ásványvíznek járó Eauscar-díj jelentette. Ebben az évben a cég elnyerte még az Arany Tallér díjat, a jó ügyek pártfogásáért a Szent Miklós Emlékérmet és egy újabb FOODAPEST elismeréssel is gazdagodott. 2005-ben a cég újra Eauscar-díjban részesült a rózsaolajjal és gyógynövény-kivonatokkal ízesített ásványvizével.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik