Üzleti tippek

A masszív, a szép és a praktikus

Hummer Laptop

3000 dollártól

Az Itronix és a Hummer együttműködéseként jött létre ez az off-road laptop, ami remekül viseli a rázkódást, szélsőséges hőmérséklet-ingadozásokat, ütődéseket és egyéb – mezei notebookokra végveszélyt jelentő – csapásokat. Az eddig főleg katonai és ipari felhasználásra hordozható elektrotechnikai eszközöket gyártó Itronix magnéziumötvözetből készült házra és rozsdamentes acél zsanérokra bízza a védelem első sorát, a merevlemezt és a képernyőt rázkódásmentes beépítés kíméli, a billentyűzetre pedig nyugodtan fröccsenhet egy kis sár, vagy éppen trópusi eső, meg se kottyan neki. A három elérhető színváltozat közül feltétlenül a patetikus „győzelmi vöröst” ajánljuk. Szerencsére a megvásárlásához nem kell bevinni a tulajdonunkban levő Hummer forgalmiját…
www.hummerlaptops.com

Adobe Messenger Bag

250 dollár


A masszív, a szép és a praktikus 1

Itt volt már az ideje, hogy a számítógépes grafikával, tervezéssel foglalkozók ne csak a képernyőn, hanem a saját táskájukon is az Adobe logóját nézhessék. A MEDIUM Design Group természetesen kizárólag a szoftvergyártó termékeit (Adobe Creative Suite 2) használták a tervezés során, miközben végig a fenti célcsoport igényeit tartották szem előtt. A táska a digitális életmód minden fontos kellékének hordozásához alkalmas, belefér egy 17 collos laptop, mobiltelefon, PDA, MP3-lejátszó (kivezethető fülhallgatóval!), és még sok minden más a kábelektől a magazinokig. Tulajdonosának egy kiadós esőtől sem kell tartania: a beépített „esőkabát” megvédi a táska értékes és érzékeny tartalmát a nedvességtől.
http://adobe.mediumdesigngroup.com

LG Swarovski French Dios

4000 dollár


A masszív, a szép és a praktikus 2

Hűtőmágnesek helyett 4900 Swarovski kristály néz farkasszemet a konyhába kilopózó éjszakai nassolóval. Az LG ilyen módon próbálja népszerűsíteni egyéb felsőkategóriás hűtőit, erre nem nagyon lesz szíve bárkinek is pizzarendelő étlapokat és egyéb cetliket ráaggatni. Kár lenne azonban megrohamozni a boltokat, csak Dél-Koreában, ott is erősen korlátozott példányszámban (200db) kerül piacra csillogó hűtő, ami akár a nappaliban is megállná a helyét. A gyártó nem vállal felelősséget a hűtőt szépsége miatt gyakrabban felkereső vevők esetleges testsúlynövekedéséből fakadó egészségügyi problémákért…
www.lg.co.kr

Ajánlott videó

Olvasói sztorik