A Jaguar márka magyarországi forgalmazásával foglalkozó Cél Motors márkaigazgatója emlékeztetett arra, hogy 2003-ban jelent meg a piacon a márka XType dízel modellje, amellyel a gyár a tömegautók mellett a prémium kategóriával szemben is egyre inkább megjelenő igényre reagált.
Az igazgató tájékoztatása szerint a Magyarországon eladott Jaguar gépkocsik 80 százaléka dízel. A Cél Motorshoz tartozó képviseleti irodák az idén júliusig 40 Jaguart adtak el. Az idei terv mintegy 100 autó eladása, a tavalyi 97 darab után. A cég arra számít, hogy az XJ és az új XType modellek gyártásának szeptemberi megindulása után jelentősen nő a rendelésállomány.
Lantos Csaba: Dinamikus árplafon jöhet a benzinnél
Az EP-választásnak is van köze ahhoz, hogy a kormány csak az év végén nyújtja be a 2025-ös költségvetést az Országgyűlésnek – ismerte el a Dellában az energiaügyi miniszter, akivel a „picike felárral” vett orosz gázról is beszélgettünk, valamint a benzinárakról, melyekről épp ma dönt a kormány