Üzleti tippek

Dízelben erősít a Jaguar

Indokolt és sikeres lépés volt, hogy a Jaguar a dízel szegmensbe lépett - mondta Krausz Péter abból az alkalomból, hogy a Jaguar tovább fejleszti dízelmotorral felszerelt kínálatát.

A Jaguar márka magyarországi forgalmazásával foglalkozó Cél Motors márkaigazgatója emlékeztetett arra, hogy 2003-ban jelent meg a piacon a márka XType dízel modellje, amellyel a gyár a tömegautók mellett a prémium kategóriával szemben is egyre inkább megjelenő igényre reagált.

Az igazgató tájékoztatása szerint a Magyarországon eladott Jaguar gépkocsik 80 százaléka dízel. A Cél Motorshoz tartozó képviseleti irodák az idén júliusig 40 Jaguart adtak el. Az idei terv mintegy 100 autó eladása, a tavalyi 97 darab után. A cég arra számít, hogy az XJ és az új XType modellek gyártásának szeptemberi megindulása után jelentősen nő a rendelésállomány.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik