Wintermantel Zsolt a Fidesz képviselője szerint a légitársaság elhamarkodott privatizációjának komoly gazdasági és – Magyarország NATO-tagságából fakadóan – biztonsági kockázatai vannak, amelyeket a kormánynak mérlegelnie kell, és ennek alapján kell lefolytatnia, újra meghirdetnie a privatizációt.
Mint mondta, a Malévnek meghatározott honvédelmi és szövetségesi kötelezettségei vannak Magyarország NATO-tagságából adódóan, ezért felvetődik a kérdés, hogy ha a légitársaság az egyik pályázó orosz cég többségi tulajdonába kerül, akkor hogyan tudja teljesíteni ezeket a feladatokat. A oneworld légiszövetség meghívta a Malévot soraiba, ami nagy üzleti értéket jelent, hiszen a magyar légitársaság 134 országban, több mint 600 repülőtéren lehetne jelen, és kínálhatná szolgáltatásait. Ez azonban veszélybe kerülhet, ha egy elkapkodott privatizáció eredményeképpen nem a megfelelő tulajdonosok kezébe kerül a cég – tette hozzá.
Podolák György, az MSZP-frakció gazdasági munkacsoportjának vezetője az MTI-nek azt mondta: a kormánynak nem áll szándékában visszalépni a Malév Rt. privatizációjától, hiszen alapos, felelős döntést hozott. A Malév nagyon nehéz helyzetben van: 36 milliárd forint kötelezettsége van, állami garanciavállalás mellett – közölte.
A kormánypárti politikus közölte: cégnek nincs NATO-kötelezettsége, a magyar államnak van katasztrófák, vagy egyéb rendkívüli események esetén. A oneworld nemzetközi légiszövetséggel kapcsolatos megállapítások sem igazak – folytatta Podolák György -, mivel a szövetség csak azt kéri, hogy az üzleti tervben ne következzenek be jelentős változások, például a jelzett eredménytől ne legyen nagy mértékű eltérés.
Magyar Péter egy rendőri tanúvallomásról ír, amiben szerepel Deutsch Tamás neve, heroin és kokain is
A Magyar által idézett szöveg szerint rövid időn belül kétszer is lefülelték Deutschot, aki azonban már nyert pert egy hasonló ügyben.