Üzleti tippek

NEXON gyereknap zebrákkal

Hagyományait őrizve ünnepelte a gyereknapot a NEXON. Mivel a cég jelképe a zebra, a társaság a tavalyi évhez hasonlóan idén is örökbefogadott egy kis zebracsikót a Fővárosi Állat- és Növénykertben, 1 millió forintos adománnyal támogatva az Állatkert alapítványát.

Állatkerti állatok örökbefogadása népszerű módja az imázsépítésnek. A Gálvölgyi János színművész védnöksége alatt működő Budapesti Állatkerti alapítvány 1992-es megalakulása óta több mint hétezer – magánszemélyek és cégek által kezdeményezett – örökbefogadás történt.
A NEXON esetében önmagát adta az ötlet, hogy a cégimázs kialakításához kapcsolódóan örökbe fogadjon egy “valódi zebrát” is, a társaság bejegyzett márkavédjegye ugyanis egy olyan gyalogátkelőhely (zebra), mely minden irányból átjárható – utalva arra, hogy a NEXON integrált, átjárható rendszereket fejleszt. A 100%-ban magyar tulajdonban lévő, a tavalyi évet 1,6 milliárd forintos bevétellel záró humáninformatikai szolgáltató így került kapcsolatba a Budapesti Állatkerttel, és fogadta örökbe Wawerut, a kis zebracsikót.
“Természetes, hogy idén is folytatjuk az Állatkert támogatását, hiszen fontosnak tartjuk a magyarországi vállalatok társadalmi szerepvállalását. Mivel sajnálatos módon a tavaly örökbefogadott zebracsikó meghalt, így most egy nemrég született, új csikót fogadtunk örökbe, aki Wepesi névre hallgat. Ez a szó a szuahéli nyelvben fürgét, gyorsat jelent.” – nyilatkozta Héray Katalin a NEXON marketing vezetője. A január 29-én született Wepesit az állatkert látogatói eddig csak egy-két óra erejéig láthatták, május végétől viszont az időjárás már lehetővé teszi, hogy a zebracsikó anyjával együtt rendszeresen a kifutón tartózkodjon.

A NEXON marketing vezetője szerint az imázs tudatos kialakítása azonban nem minden, ugyan ilyen fontos a csapatépítés is. “Igyekszünk mindent megtenni azért, hogy igazi csapatot kovácsoljunk munkatársainkból. A gyereknap alkalmából nem csak egy állatkerti zebrát fogadtunk örökbe, hanem kibéreltünk egy mozitermet, és munkatársainkkal, valamint családjaikkal együtt megnéztük a Pata-csata című családi filmet, mely egy kis zebráról szól.” – mondja Héray Katalin, aki szerint a cég pozitív imázsa megalapozza az alkalmazottak jó hangulatát, a közös programok pedig segítenek fenntartani azt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik