Pénzügy

A fiatalok fele már online bankol

bankolás (bankolás, )
bankolás (bankolás, )
  • Szektor szinten az ügyfelek 1/3-a használja rendszeresen az internetbanki felületeket, ez a szám folyamatosan nő.
  • A fiatalok élen járnak: az Y generáció tagjainak már majdnem fele használja rendszeresen az internetbankját – derült ki az OTP Bank reprezentatív kutatásából*.

Az OTPdirekt internetbanki szolgáltatásához jelenleg mintegy 1,8 millió ügyfélnek van hozzáférése.

Újdonság: az ügyfél választhatja meg, milyen legyen a bankszámlája

A bank új moduláris számlacsomagja a fenti változásokra és az ezekkel összefüggő, új igényekre ad választ. Az ügyfelek egy olyan alap szolgáltatáscsomagot kapnak, amely számlavezetést, betéti kártyát, internetbank-hozzáférést tartalmaz.

Ehhez az egyéni élethelyzetüknek, igényeiknek megfelelő kiegészítő elemeket is választhatnak, így többek között a kedvezményes ATM-es készpénzfelvételt, internetes vásárlást segítő webkártyát, vagy a pénzmozgást felügyelő SMS-kontroll szolgáltatást.

Ha például az egyik hónapban több készpénzre van szükségünk a lakásfelújításhoz és tudjuk, hogy többször veszünk majd fel kisebb-nagyobb összegeket az ATM-ből, akkor jól jöhet a kedvezményes készpénzfelvételi lehetőség. Máskor pedig, ha a nyaralásunkhoz szükséges különböző költségeket át kell utalnunk, akkor a kedvezményes utalási lehetőség jelenthet segítséget. A könnyen, akár havonta változtatható csomag lényege, hogy mindig épp arra a szolgáltatásra kapunk kedvezményt, amire szükségünk van.

Ügyfeleink pénzügyei, a pénzügyekkel kapcsolatos elvárásai folyamatosan változnak. Ezért hoztuk létre a korábban nem tapasztalt rugalmasságot biztosító számla szolgáltatásunkat. Az első eredmények rendkívül pozitívak, a tavalyi év decembere óta több mint 40 ezer ügyfelünk választotta ezt a termékünket, 90 százalékuk új ügyfélként- nyilatkozott az első tapasztalatokról Takács Domokos, az OTP Bank Bankkapcsolati Főosztályának vezetője.

A moduláris megoldásnak köszönhetően szinte bárhonnan, ahol internet elérés van, kényelmesen, az aktuális pénzügyi lehetőségeikhez igazodva szabhatják át a bank ügyfelei a számlájukat. A szakember hozzáfűzte:

A három alapszolgáltatás mellé hét további elemet választhatnak ügyfeleink, ezeket szabadon kombinálhatják és akár havonta variálhatják. Nincs rossz döntés, a szolgáltatások az ügyfél tapasztalatai alapján rugalmasan alakíthatók.

A számlacsomag építőkockái az internetbankon, az OTPdirekten keresztül egyszerűen, gyorsan, ügyintézői közreműködés nélkül is változtathatók éjjel és nappal egyaránt. Ezzel nem csak a tranzakciós kedvezmények maximalizálhatók, de a várakozási idő is megspórolható, hiszen egy-egy számlacsomag módosításához csak néhány kattintásra van szükség.

*A hazai 18-70 éves, bankkapcsolattal rendelkező lakosság körében félévente, 2000 fő személy megkérdezésével készült kutatás.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik