Pénzügy

Elképesztő leárazásokat hozhat a november vége

Fekete-pentek(0b4243d1-2b72-46a1-8037-7f30b4c3299d)(210x140).jpg (fekete péntek, )
Fekete-pentek(0b4243d1-2b72-46a1-8037-7f30b4c3299d)(210x140).jpg (fekete péntek, )

A fekete pénteki akciózás Magyarországon főleg az online értékesítésben jellemző, nálunk is kvázi a karácsonyi szezon kezdetét jelzi. Az ilyenkor bevett marketingfogás lényege, hogy az online kereskedők meghatározott termékekre 20-50 százalékos vagy akár még nagyobb kedvezményeket hirdetnek már napokkal korábban – írta a Napi.hu. Eközben az akciósan vásárolható termékek körét és a kedvezmény mértékét az utolsó pillanatig titokban tartják, így fokozva fel a várakozást.

Tavaly rekordot döntött a forgalom, és az idén is erre számítanak.

Legjobban azok a nagyobb webáruházak tudnak jelentős forgalmat generálni a fekete péntekből, akik képesek jól beharangozni az akciót, és megfelelő készletet biztosítani a kedvezményes árú termékekből. A vevők persze jól járnak az irreális mértékű kedvezményekkel. Viszont a hatalmas akciók miatt rendszerint nemcsak a kereskedők, hanem a gyártók is buknak – hívta fel a lap figyelmét az Extreme Digital ügyvezető igazgatója, Várkonyi Balázs. Promóciós szemszögből azonban kiemelt esemény ez: rendkívül hatásos abban, hogy a karácsonyi vásárlásokat a digitális világ felé terelje, s egyben számos korábban csak “nézelődő” felhasználót vásárlásra ösztönözzön – érvelt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik