Fekete-pentek(0b4243d1-2b72-46a1-8037-7f30b4c3299d)(960x640).jpg (fekete péntek, )
Pénzügy

Elképesztő leárazásokat hozhat a november vége

24.hu
24.hu

2015. 11. 16. 08:54

A fekete pénteki akciózás Magyarországon főleg az online értékesítésben jellemző, nálunk is kvázi a karácsonyi szezon kezdetét jelzi. Az ilyenkor bevett marketingfogás lényege, hogy az online kereskedők meghatározott termékekre 20-50 százalékos vagy akár még nagyobb kedvezményeket hirdetnek már napokkal korábban – írta a Napi.hu. Eközben az akciósan vásárolható termékek körét és a kedvezmény mértékét az utolsó pillanatig titokban tartják, így fokozva fel a várakozást.

Tavaly rekordot döntött a forgalom, és az idén is erre számítanak.

Legjobban azok a nagyobb webáruházak tudnak jelentős forgalmat generálni a fekete péntekből, akik képesek jól beharangozni az akciót, és megfelelő készletet biztosítani a kedvezményes árú termékekből. A vevők persze jól járnak az irreális mértékű kedvezményekkel. Viszont a hatalmas akciók miatt rendszerint nemcsak a kereskedők, hanem a gyártók is buknak – hívta fel a lap figyelmét az Extreme Digital ügyvezető igazgatója, Várkonyi Balázs. Promóciós szemszögből azonban kiemelt esemény ez: rendkívül hatásos abban, hogy a karácsonyi vásárlásokat a digitális világ felé terelje, s egyben számos korábban csak “nézelődő” felhasználót vásárlásra ösztönözzön – érvelt.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.