(FILES): This June 16, 2015 shows gaming fans waiting in line to play Activision Blizzard 's Call of Duty Black Ops III at E3 - the Electronic Entertainment Expo - an annual video game conference and show at the Los Angeles Convention Center on June 16, 2015 in Los Angeles, California. US video game producer Activision Blizzard announced late November 2, 2015 that it was buying King Digital Entertainment, best known for its "Candy Crush" mobile game, for $5.9 billion. Activision Blizzard, which produces such games as "Call of Duty," said in a statement that the purchase "will create one of the largest global entertainment networks with over half a billion combined monthly active users in 196 countries."    AFP PHOTO / Files / FREDERIC J. BROWN
Pénzügy

1680 milliárd forintért adták el a Candy Crush Sagát

24.hu
24.hu

2015. 11. 03. 10:51

Brutális összegért, 1680 milliárd forintnyi dollárért adták el a népszerű mobilos játék, a Candy Crush Saga gyártóját.

A King Digital Entertainment nevű céget eredetileg Svédországban alapították, de a céget ma már az Ír Köztársaságból vezetik. A Candy Crush Saga a profitjuk harmadát adja.

A játék igazi értéke a hatalmas közösségi felhasználói adatbázis. Összesen 474 millió havi aktív játékosuk van.

Ja, a vevő az Activision Blizzard volt, amely az egyik legnagyobb számítógépes játékgyártó a világon. Övék a Call of Duty, a Destiny, a World of Warcraft és a Starcraft joga.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.