Pénzügy

NN lesz az ING Biztosítóból

ing (ing, )
ing (ing, )

A név változik áprilistól, más nem. Az ügyfeleknek a váltással kapcsolatban nincsen tennivalójuk.

Csak a név és a logó változik, az értékek maradnak – mondta az eseményről tartott sajtótájékoztatón Cornelia Coman vezérigazgató.

Az április elsejei névváltás (nem tréfa) nem érinti az eddig megkötött szerződéseket, az ügyfeleknek ezzel kapcsolatban tennivalójuk nincs. A biztosító azonban kihasználja a változásban rejlő lehetőségeket: „Bevezetünk egy sor újítást” – hangsúlyozta Cornelia Coman – „Ennek első példája a hamarosan induló nn.hu weboldal, melynek fejlesztésénél az ügyfelek igényeiből indultunk ki. Az ő elvárásaikat követve tettük az oldalt könnyen érthető, átlátható és egyszerűen kezelhető felületté.”

A kampány reklámarca Ewan McGregor, a Trainspotting, a Moulin Rouge és a Csillagok háborúja sztárja, aki még a saját nevét is megváltoztatta a reklámspot kedvéért, és magyarul is bejelenti a névváltást:

A márkaváltást követően a biztosító üzleti célja megerősíteni vezető pozícióját az életbiztosítások piacán. 2014-es eredményeivel ez sikerült: a díjbevétel alapján 16,5 százalékos, új üzlet állománydíj alapján pedig 12,9 százalékos piaci részesedésre tett szert. A cég mindkét területen a piaci átlag feletti növekedést ért el, hiszen míg az életbiztosítási piac díjbevétel alapján átlagosan 4,4 százalékkal nőtt 2014-ben, addig az ING növekedése ezen a területen 5,3 százalékos volt. Az új üzlet állománydíjában még nagyobb volt a növekedés különbsége: a 15,6 százalékos piaci átlaghoz képest 23,4 százalékot ért el a cég. Az új üzlet ilyen mértékű növekedése mögött elsősorban a Motiva nyugdíjbiztosítás sikere áll, amelyből 2014-ben több mint 10 ezret értékesített a biztosító.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik