Pénzügy

Fekete Péntek: tönkrevásároltuk magunkat

Fekete-pentek(0b4243d1-2b72-46a1-8037-7f30b4c3299d)(210x140).jpg (fekete péntek, )
Fekete-pentek(0b4243d1-2b72-46a1-8037-7f30b4c3299d)(210x140).jpg (fekete péntek, )

Az idei fekete pénteken ez egyik webáruházban százszor több eladás volt, mint egy átlagos napon.

Az első Black Friday (fekete péntek), melyet az eMAG szervezett, a magyar online vásárlás történelmének jelentős mérföldkövévé vált – írja a cég közleményében.

Mint az ominózus napon mi is hírt adtunk róla, két óra alatt 800 millió forintért vásároltak náluk a magyarok, és volt még ennél feljebb is.

Az akciós napon

A mérleg

A Black Friday napján 95 ezer terméket vásároltak az oldalukon. Összesen több mint 1,2 millió látogató volt náluk csupán ezen az egyetlen napon. Rekord forgalom volt a mobil platformjukon is: 350 000 látogatás és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett

A Black Friday napi vásárlások összesített értéke pedig végül meghaladta az 1,7 milliárd forintot, a kedvezmények összegét pedig közel 550 millió forintnyira tette a cég közleményében. A cég legnagyobb riválisának számító Extrem Digital oldalán 1 millió látogatást regisztráltak, és 700 millió forint értékben vásároltak az akciós termékekből – számolt be a HVG.hu.

TESZTELJEN ÉS NYERJEN!

Pénteki cikkünkben is jeleztük, Magyarországon egyelőre az online boltok kapták rá a feketepéntekezésre, és náluk rendre rekordforgalmat hoz ez a nap. Az oflline üzletek még nemigen fedezték fel e lehetőséget, tehát távolról sincs annyi és olyan mértékű akció, mint az ötletgazda Amerikában.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik