Pénzügy

Új vezérigazgató a Győri Keksz élén

Boris Bourdin lett a Győri Keksz Kft. új vezérigazgatója.

Az új vezérigazgató feladata többek között, hogy a legutóbbi néhány hónap jó eredményeit konszolidálja, tovább erősítse a gyártást és forgalmazást, elősegítse a magyar édesipari termékek exportját Angliába és a környező országokba. A szakember azt is célul tűzte ki, hogy a közép-európai piacok kedvelt termékeit a magyar fogyasztókkal megismertesse.

Boris Bourdin 2003-ban csatlakozott a Groupe Danone csapatához, mielőtt jelenlegi megbízatását elfogadta, a Danone cseh édesipari leányvállalatánál, az Opaviánál marketing igazgatói pozíciót töltött be.

A szakember diplomáját a Reims-i ESC Business Schoolban szerezte, 1991-ben a Group L’Oreal-nál kezdte pályafutását. Először Oroszországban dolgozott, azután Franciaországba került. Végül pedig a L’Oreal Párizs Kelet-Európáért felelős export marketing igazgatója lett. 1997-ben visszatért Oroszországba, ahol a L’Oreal oroszországi marketing igazgatója volt, majd 1999-ben a L’Oreal új-zélandi vezérigazgatója lett.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik