Pénzügy

Két új vezető a Bonbonettinél

Ez év tavaszától a kereskedelmi igazgatói pozíciót Seregi György, míg a marketing és innovációs vezetői feladatokat Csikai Erika látja el a Bonbonettinél.

Mindkét szakember jelentős tapasztalatokkal rendelkezik az FMCG piac területén. A két új vezető bekapcsolódik a Bonbonetti üzleti stratégiájának megvalósításába, amely a kulcsmárkák – a tibi, a Cherry Queen és a Bonbonetti – piaci részesedésének növelésére, valamint a folyamatos innovációra fókuszál, de emellett a kereskedelem egyéb igényeinek is meg kívánnak felelni a jövőben is.

Csikai Erika 2006 márciusában csatlakozott a Bonbonetti Csoporthoz mint marketing- és innovációs vezető. Szakmai pályafutását a BAT Pécsi Dohánygyár marketingosztályán kezdte, ahol több mint 5 évet töltött különböző marketinges pozíciókban. Nevéhez fűződik a Sopianae márka vezető szerepének megőrzése és a Pall Mall márka hazai bevezetése. Ezután több mint 7 évig a Dreher Sörgyáraknál dolgozott marketing-, majd az üzletfejlesztési osztály vezetőjeként.

A Bonbonetti Csoport kereskedelmi igazgatói pozícióját 2006 áprilisától Seregi György tölti be. A szakember 1991-ben kezdte szakmai pályafutását az FMCG piac területén, ahol több multinacionális vállalatnál is dolgozott, élelmiszer és háztartásvegyi-kozmetika területeken. Végigjárta az értékesítési terület minden szintjét, olyan vállalatoknál, mint a Procter and Gamble, Benckiser és a Pharmavit. 2000-től a Sara Lee Hungary Kávé és Tea Kft.-nél dolgozott, távozásáig értékesítési igazgatóként a társaság magyarországi kereskedelmi tevékenységének irányításáért felelt. A Bonbonetti Csoportnál a társaság termékeinek teljes körű belföldi értékesítéséért felel majd.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik