Gazdaság

Itt a Tesco nagy dobása

2018. január 1-jétől a Connect Media from dunnhumby kezeli a Tesco Magyarország kiskereskedelmi médiáját (POS, hoszteszakciók és online média), kibővítve a már létező együttműködést az árak, promóciók, választék és elérhetőség, valamint a Clubcard (tescós törzsvásárlói kártya) területén – írja az áruházlánc közleményében. A márkák ezentúl a partner egyedülálló azon képességére támaszkodhatnak, hogy – a közép-kelet-európai régióban több mint 6 millió klubkártya-tulajdonos vásárlói viselkedésén alapuló elemzés alapján – megtervezze, végrehajtsa, mérje és elemezze a kampányaik hatását a vásárlókra.

Hatékony eszköz a szállítópartnerek számára

Egy kipróbált és tesztelt üzleti modellről van szó: az áruházlánc korábban sikeres együttműködést indított el a kiskereskedelmi média területén a dunnhumbyval az Egyesült Királyságban, Írországban és Thaiföldön, arra a 25 éves tanácsadói örökségre építve, mely alatt úttörő szerepet játszott az adatelemzésen alapuló vásárlói magatartás megértésében és a vevői elégedettség növelésében. Az elmúlt négy évben a cég 2865 eladáshelyi kampányt hajtott végre a brit lánc egyesült királyságbeli üzleteiben. A Connect Media thaiföldi bevezetése óta eltelt két évben több mint ezer kampányt szervezett kétszáznál is több márka és azok ügynökségei számára, 18,5 milliárd elérést generálva és több mint 24 millió új vásárlót szerezve ezen márkáknak.

Az eszköz elindítása lehetővé teszi számunkra, hogy ügyfeleinket hatékony, több eladási csatornában megjelenő kampánnyal támogassuk, „középpontban a vásárló” megközelítéssel. Azzal, hogy az adatelemzés és az innováció erejét az ügyfeleink kezébe helyezzük, a márkák képesek lesznek elérni azokat az embereket, akik valóban megveszik a termékeiket, mérhetik a médiatevékenységüket, ezzel segítve a későbbi kampányok optimalizálását és a lojalitás növelését. Mindezt egyedülálló pozícióból tesszük, hiszen mi vagyunk az első ügynökség a piacon, amely teljesen mérhető és számon kérhető kiskereskedelmi kommunikációt biztosít. A magyarországi bevezetéssel új, hatékony eszközöket kínálunk a márkák számára, melyek minden értékesítési csatornában, beleértve a vásárlás helyét, összehangolják és javítják a vásárlói élményt – kommentált Stephen Russell, a dunnhumby közép-európai vezérigazgatója.

Kimutatható eredményesség

Az új felállás az in-store eszközök, hosztesz aktivitások, online megjelenések, direct mailingek kínálatával lehetőséget nyújt a márkáknak integrált marketingkampányok kivitelezésére a vásárlói útvonal minden pontján. Azt is írják, hogy a különböző piacokon tervezett és végrehajtott kampányok bizonyítottan magas hatékonyságúak. Ígérik továbbá, hogy a megfelelően célzott áruházi elérés és a vásárlói viselkedést elemző eszközök gondos társításával a márkák számottevő forgalomnövekedést és magas vásárlónkénti megtérülést (ROC) érhetnek el. A kiskereskedelmi médiakampány, összehasonlítva a televízióval és a nyomtatott médiával, bizonyítottan költséghatékony módja a vásárlók elérésének. Megemlítik még, hogy néhány thaiföldi kampányuk akár háromszor olyan hatékonynak bizonyult, mint a TV és tizenkilencszer annyira, mint a print.

Márkahűség

Az új partnerség segíteni fog minket a szállítókkal való együttműködésben a márka- és kategórianövekedésben, miközben jobb, differenciált vásárlási élményt biztosít a vevők számára – ez valódi versenyelőnyt jelent

– tette hozzá az áruházlánc közép-európai termékigazgatója, Jamie Walker.

Kiemelt kép: 24.hu/Fülöp Dániel Mátyás

Ajánlott videó

Olvasói sztorik