Gazdaság
Budapest, 2016. április 23.
A Lidl diszkont élelmiszerkereskedelmi hálózat áruháza a főváros XIII. kerületében, a Béke téren.
MTVA/Bizományosi: Róka László 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.

Itt a multilánc megoldása, hogy ne csússzunk le az akciós termékekről

24.hu
24.hu

2017. 09. 13. 12:43

Korábban a témában:

A Lidl Kelet-Európában elsőként Csehországban indított internetes kereskedelmi tesztet – írta a hvg.hu a Mladá fronta Dnesre hivatkozva. Először csak a cég 9500 cseh alkalmazottja fér hozzá a webshophoz, de a várhatóan az alkalmazás még az ősszel megnyílik a nagyközönség előtt is.

A Lidl online áruházában azonban nem lehet majd romlandó élelmiszereket kapni, a cég elsősorban az egyéb áruféleségeket fogja házhoz szállítani, az ígéretek szerint három napon belül. Amellett, hogy így jobban tudnak gazdálkodni az árukészlettel, elsősorban azt szeretnék elérni, hogy a heti akciós termékekről ne csússzon le senki, a promóciók kezdőnapjain ugyanis gyakran olyan érdeklődés mutatkozik, hogy azonnal kifogynak a készletből.

A Lidlnek eddig Belgiumban, Hollandiában és Németországban van webshopja. Megkérdeztük a magyarországi Lild sajtóosztályát, hogy vajon Magyarországon is lesz-e hasonló lehetőség, és ha igen, mikor. A válasszal frissítünk majd.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.